labels
DRIM - online communication

ber-autok.hu redesign, online marketing

a projektről
 
Régi ügyfelünk, a Pit-Stop rent a car autókölcsönzővel még 2012-ben kezdtük meg az együttműködést. Első feladatunk az arculat kialakítása volt. Ennek keretében a logóval és névjegykártyával kezdtünk, majd elkészítettük az első weboldalukat.

Mivel tudjuk, hogy a weboldal látogatók nélkül mit sem ér, így kézenfekvő volt, hogy az online marketing egyes részfeladatait is megkapjuk majd. Keresőoptimalizálással már elég jelentős látogatottságot sikerült elérnünk. Később a közösségi kommunikációval, content marketingel és fizetett hirdetések kezelésével is a DRIM kezdett foglalkozni.
ux, design
A régi honlap a maga nemében és idejében nem számított rossznak, de mostanra már egyértelműen elavult, már csak azért is, mert nem volt mobil barát. Felméréseink szerint pedig az oldal látogatóinak jó része mobiltelefonról böngészi azt.
 
Responsive sitebuild
Bármilyen eszközön megfelelő felhasználói élményt nyújt.
Az oldal előnyei versenytársaihoz képest mobiltelefonon is
kihasználhatóak.
Online foglalási felület
A weboldalon olyan foglalási felületet alakítottunk ki, mellyel
kényelmesen akár otthonról is előre lefoglalhatja bárki az
általa kiválasztott járművet.
Tekintse meg a weboldalt
online marketing
Az előző design is sikeres projekt volt, a megrendelő elégedett volt a munkával. Szerette volna, ha a keresőben minél előkelőbb helyre kerülhetne az oldal.

SEO
Így a megfelelő kulcsszavak meghatározása után elkezdtük a keresőoptimalizálást és viszonylag gyorsan megmutatkozott munkánk eredménye. Több meghatározott kulcsszóra első oldalra került az oldal és ennek fényében a látogatottság is kezdett emelkedni. Az első lapos kulcsszavak , kulcsszó összetételek az autóbérlés, autóbérlés Budapest, bérautó Budapest, autókölcsöntő Budapest és még sok más.

Közösségi média
A keresőoptimalizálás sikerein felbzdulva megkaptuk a közösségi oldalak kezelését. Ezalatt leginkább a facebook és google+ oldalakat értjük. Heti 2-3 posttal segítjük a cég és a weboldal eredményességét.

Tartalom menedzsment
Tartalmilag is felelősek vagyunk a weboldalért. Így a Hírek rovatba nagyjából havonta kétszer írunk a cég életével, az autóbérléssel, az autóflottával és más egyéb témákkal kapcsolatban. Ezen kívül a járműpark változásait is mi jelenítjük meg, mikor erre szükség van.

Fizetett hirdetések
A kor vívmányainak megfelelően, tehát ez esetben a különböző online hirdetési lehetőségek megjelenésével már sajnos nem elég a fenti tevékenységek lelkiismeretes elvégzése. Célzottan kell megtalálnunk vásárló körünket és kommunikálni feléjük a vállalkozás kínálta lehetőségeket. Egyenlőre a Facebook keretein belül alkalmazunk fizetett hirdetéseket, mellyel azért emeljük a látogatottságot és ezzel természetesen a konverzió lehetősége is növekszik.
hasonló munkák