labels
DRIM - online communication

Happy Selfie nyereményjáték

Megbízó
Happy Smile Láthatatlan Fogszabályozó
Projekt ideje
2016
a projektről
A Happy Smile Láthatatlan fogszabályozó lead gyűjtő kampányt szervezett, melynek lebonyolítója a DRIM online communication volt. A kampány lényege, hogy bárki feltölthet a landing oldal felületén keresztül egy magát ábrázoló fotót, majd minél több szavazót kell gyűjtenie.

Célunk volt, hogy minél több, minél relevánsabb felhasználót vonzzunk be játékunkkal. A képfeltöltők és a szavazók adatait is későbbi marketing célokra, adatbázisba gyűjtöttük.
ux, design
Mindenképp igazodni szerettünk volna a HappySmile.hu oldal arculatához, hogy párhuzamot lehessen vonni a játék és a megbízó között. Egyedi keyvisualt alkottunk, amit a meglévő megjelenéssel, színekkel ötvöztünk. Végül a kialakult vonalat alkalmaztunk minden egyéb megjelenésnél is .

A legtöbb felhasználó mobileszközön látogatta az oldalt. Alapvető feladat volt tehát a responsive szerkezet kialakítása és a mobil használhatóság optimalizálása.

ux, design
promóciós eszközök, kampány management
Facebook

A kampányt elsősorban a Facebook közösség megcélzásával szerettük volna sikeressé tenni. Úgy alakítottuk ki a részvételi folyamatot, hogy Facebook adatokkal automatikusan be lehessen lépni játékunkba.

Ezen a csatornán sokkal sikeresebben és pontos célzással érhettük el az előre meghatározott célközönséget. Megbízónk eddigi célközönségének körét némiképp bővítettünk, mert a projekt egy nyereményjáték, így jobban működhetett a szájmarketing.

A promóciót is egy esemény létrehozásával és meghirdetésével kezdtük.
Happy Selfie nyereményjáték
 
 
Természetesen volt egy előzetes tervünk a kommunikációs eszközök időzítésére, alkalmazására. Az eseményhez sokan csatlakoztak, így látszott, hogy a tényleges képfeltöltők és így a szavazók sem lesznek kevesen. Az esemény több szempontból is eredményes volt: egyrészt fokozta a feszültséget a játék indulásáig, másrészt kommunikálhattunk leendő játékosainkkal.

Fizetett hirdetések folyamatosan mentek. Témájuk természetesen változott a játék indulása előttihez képest. Az adwords hirdetések alkalmazását nem tartottuk indokoltnak figyelembe véve a kampány témáját, célját, a célközönséget és az erre allokált büdzsét.

Alkalmaztunk még bannereket, melyeket partnerek oldalán helyeztünk el, küldtünk edm-eket saját adatbázisunkra és folyamatosan kommunikáltunk Facebook oldalunkon keresztül is.

Érdekes volt, hogy mennyire az eredmények, a játék dinamikája, a visszajelzések határozták meg, hogy mit kommunikáljunk, milyen eszközt, hogyan használjunk következőleg.
eredmények, konzekvencia
Képfeltöltés
142
Képfeltöltés
Szavazat
4459
Szavazat
Elért felhasználó
418468
Elért felhasználó
 


 
Összességében nagyon elégedettek vagyunk a kampány eredményeivel. Az elköltött hirdetési összegekhez képest igen sok felhasználóhoz sikerült eljutnunk, főként az öngerjesztő promóciónak köszönhetően. A kampányban résztvevő játékosok maguktól promotálták az akciót.

Nagyon fontos, hogy a kampány eredményeként egy igen jó minőségű, releváns célközönséget leíró adathalmaz jött létre.