labels
DRIM - online communication

HappySmile

Megbízó
HappySmile weboldal redesign és online marketing
Projekt ideje
2015
a projektről
Mikor a HappySmile láthatatlan fogszabályozó gyártójával találkoztunk, már volt tapasztalatuk az online megjelenések és marketing világában. A weboldaluk azonban egy romhalmaz volt. Igazából nem is lehetett weboldalnak nevezni, valami féle keretrendszer sablonja volt átszerkesztve, de tartalmilag, web ergonómiailag és designban közel sem ütötte meg azt a színvonalat, ami egy hazai piacvezető cégtől elvárható lenne. Tehát együttműködésünk grafikai munkaként kezdődött.
ux, design
Arculat volt már, de a weboldallal kapcsolatban a tanácsadói munkát, a koncepció kitalálását a DRIM végezte. A responsivitás természetesen itt is alapkövetelmény volt. A termékről és a HappySmile munkafolyamatairól fotókat készítettünk, melyeket szintén használhattunk a design kialakításánál.

Úgy terveztük az oldalt, hogy a termék, annak gyártása és a kapcsolatfelvétel is hasonló súlyt kaphasson.
 
Tekintse meg a weboldalt
design elemek, ikonok
 
online marketing
Az oldal jól sikerült, megrendelőnk nagyon elégedett volt a végeredménnyel. Így szinte kézenfekvő volt, hogy a látogatottság növelésében is részt vegyünk, először csak a keresőoptimalizálás fázisában.

SEO
Elkezdtük a munkát, és mivel az együttműködés kiválóan működött a mindennapokban, megbízták a DRIM csapatát a közösségi oldalak kezelésével is. A láthatatlan fogszabályozás és láthatatlan fogszabályozó kulcsszavakra már elég jó helyen jött elő a happysmile.hu oldal, így ezeket nem volt nehéz az első helyre hoznunk. A fogszabályozás kulcsszóra viszont sokadik oldalon lehetett megtalálni őket, Mostanra már ez is első lapon van, mint ahogy a fogszabályozás+valamelyik nagyobb városnév, például fogszabályozás Győr, fogszabályozás Szolnok, fogszabályozás Szeged. Ez köszönhető annak is, hogy létrehoztuk a cég partnereit magába foglaló adatbázist az oldalon és városra lebontva kereshetővé váltak.

Közösségi média
Mikor átvettük a közösségi média kezelését, már 12000-es követői számmal rendelkeztek. Erre alapozva folyamatos postolással próbáljuk az oldal felé, ott pedig a kapcsolatfelvétel irányába terelni a felhasználókat. Emellett a brand építése, kampányok támogatása és az edukálás is feladat ezeken a platformokon

Tartalom management
Folyamatos a tartalom generálás az oldalhoz, leginkább általános fogászati témáról írunk, de rengeteg lehetőség van ebben, így még sok ötletünk vár megvalósításra. Emellett bloggerek és videobloggerek is dolgoznak a cégnek.

Fizetett hirdetések
Többféle hirdetésfajtát is kezelünk. Egyelőre csak a Facebookot vesszük igénybe erre a célra, itt a kapcsolatfelvételre próbáljuk ösztönözni a célcsoportot, az oldalkedvelő számát szeretnénk növelni, valamint ha kampányt indítunk, ennek a támogatását is itt végezzük.

Kampánymanagement
A HappySmile-al igen sikeres és baráti a viszony, így időszakosan kampányokat is tervezünk a cégnek. A teljes lebonyolítást és a kommunikációt is mi bonyolítjuk. Erre jó példa a Happy Selfie nyereményjáték.