labels
DRIM - online communication

Keresőoptimalizálás


Weboldalunk látogatói több forrásból érkeznek. Az egyik út a kereső oldalakon (mint a Google, Yahoo vagy Bing) keresztül vezet. Az ilyen felhasználókat nevezzük organikus látogatónak.

De joggal merül fel a kérdés: miért van az, hogy az egyik weboldalt százával, ezrével látogatják, más oldalakat pedig csak egy-két felhasználó ejt útba a keresőkből érkezve?

Mivel a keresők bizonyos algoritmusok alapján állítják össze találati listáikat, a keresőoptimalizálás feladatát egyszerűen meghatározhatjuk. Ez pedig nem más, mint minél inkább az algoritmus elvárásainak megfelelő weboldal készítése és működtetése.

A gyakorlatban már nem ilyen egyszerű a feladat. Alapvetően amíg egy weboldal eljut a találati lista első lapjára, nem párnapos folyamat eredménye. Több részmunkafázis is szükséges ahhoz, hogy sikeresek legyünk a keresőkben és a munkavégzés ebben az esetben folyamatos. Ilyen munkafázisok a linképítés, a blog management és a tartalom bővítés vagy idegen szóval content management.

Érdemes minél több kulcsszóra, kulcsszó-párosításra optimalizálnunk oldalunkat, így növelhetjük látogatóink számát.
kapcsolatfelvétel
Vegye fel velünk a kapcsolatot.
Űrlapunk elküldése után kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot